Қырық адам ен далада қатып қала жаздады. Жолаушылар автобусы Қарқаралыға жетпей бұзылып қалды. Оператор ТЖ туралы қоңырауды қабылдайды және көмек жібереді. Бүгінде Senim 109 жұмысында осыған ұқсас басқа да мыңдаған оқиғалар бар. Екі жыл ішінде Орталық қызметкерлері 200 мыңнан астам өтініш жасады.
Бастапқыда Senim диспетчерлері қала тұрғындарының мемлекеттік құрылымдар мен коммуналдық қызметтердің жұмысына қатысты шағымдары мен өтініштерін қабылдады. Уақыт өте келе қарағандылықтар жиі қоңырау шала бастады. Содан кейін білім, құрылыс, автокөлік және т. б. мәселелер туындады.
– Біз кез келген өтінішті қабылдаймыз. Қазір адамдар вакцинациялау мәселелері бойынша белсенді түрде қоңырау шалып жатыр, жуырда баршаны халық санағы алаңдатты, – дейді бірыңғай call-орталықтың директоры Рахат Сәдуақасов. – Қызық жағдайлар да болды. Бірде Теміртау тұрғыны қоңырау шалды. Ол құбырды сындырып алып, батареяны бір қолымен ұстап, екінші қолымен 109 терді. Біздің қызметкерлер бірден жауап берді, коммуналдық қызметкерлерге хабарласып, оның мәселесін тез шешуге көмектесті. Өткен қыста бізге еріктілер жүгінді. Олар қарлы жолдардың салдарынан жануарлардың баспанасына кіре алмайтындығына шағымданды. Біз хабарласқан соң коммуналдық қызметкерлер жолды тазартты.
Senim 109 операторлары бүгінде бүкіл облыс бойынша тәулік бойы жұмыс істейді. 2021 жылы қызмет жаңа ғимаратқа көшті, мұнда сонымен қатар 103, 112 қызметтері және жедел әрекет ету орталығы орналасқан. Жақында Onay диспетчерлік қызметі (электрондық билеттеу) қосылды.
Senim 109-дың негізгі сипаттамасы – тиімділік. Барлық проблемалар қысқа мерзімде шешіледі, ал ұзақ талқылауды талап ететіндер құзыретті органдарға жіберіледі. Әрбір өтінім жүйеде тіркеледі және ресми құжат мәртебесіне ие. Қызмет 50-ден астам мемлекеттік органдармен және 20 коммуналдық қызметпен тікелей жұмыс істейді. Ең өзекті мәселелер әлі де тұрғын үй-коммуналдық саласына қатысты.
Бүгінгі таңда Senim бір уақытта 500-ге дейін қоңырау шала алады. Сонымен қатар, облыс тұрғындары өз өтініштерін әлеуметтік желілерде, мобильді қосымшада және Орталықтың ресми сайтында қалдыра алады, сондай-ақ оларды ватсап арқылы жібере алады. Операторлар тәулік бойы танымал әлеуметтік желілерде жарияланған халық проблемаларын бақылайды. Күн сайын 300 сұраныс өңделеді.
– Биыл біз әкімдіктердің диспетчерлік қызметтерінің функцияларын өз мойнымызға аламыз. Тәжірибе көрсеткендей, адамдарға 109 нөмірін теру және сұрақтарына нақты жауап алу оңайырақ. Бізде «білім базасы» бар, онда жиі қойылатын сұрақтар мен жауаптар жинақталған. Статистика бойынша біз әкімдіктерді 30%-ға жеңілдеттік. Проблема туындаған кезде халық біздің орталыққа жүгінуді жөн көреді, өйткені біз бірден әрекет ететінімізді біледі, – дейді Рахат Сәдуақасов.
Senim қызметкерлерінің тағы бір міндеті бар – облыс қалаларындағы жағдайды мониторлар арқылы бақылау. Бұл аула мен жалпы бақылау камераларына қосылу арқылы жүзеге асырылады және қылмыстың алдын алуға және ашуға көмектеседі. Бүгінгі күні «Қауіпсіз қала» жобасы аясында Қарағанды, Теміртау, Жезқазған, Сәтбаев, Саран қалаларының аулалары мен қоғамдық орындарында және Осакаров кентінде 3 223 бейнекамера орнатылған.
Senim орталығының түпкі мақсаты – кез келген масштабтағы проблеманы қысқа мерзімде шешу үшін барлық жедел әрекет ету қызметтерін бір жерге шоғырландыру.